Svinisen

Vilken natt.. har vaknat minst tio gånger på grund av min arm som jag fick så otroligt ont i igår kväll efter vaccinet. Jag vet det är ett jävla tjat om vaccinet och biverkingarna och det finns väl inte så mycket att göra åt armen. Kanske får man amputera bort den men jag tror nog det går över haha. Som tur är har jag inte fått några andra biverkningar ännu, men det kan bli lite kämpigt att jobba med bara en arm idag!
Har ändå hellre ont i armen än dör av svinisen, just nu är det en fullt frisk 14 årig kille som ligger i en konstgjord lugna och kämpar för livet på grund av influensan. Och om man nu skulle bli sjukare av vaccinet ska man ändå vara glad eftersom läkare påstår att de som blir sjuka av vaccinet är de som hade drabbats hårdast av influensan. Så jag är glad trots att det känns som att min arm sover och är halvt orörlig.

Nu ska jag bara vila och smörja in min arm i algesal i hopp om att det går över. I eftermiddag blir det jobb på älskade Lindab!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0