Delfin slakten


I söndags så tvingade Johanna mig att titta på detta hemska klipp, (det är inte så att jag inte bryr mig) tvärtom, jag blir så otroligt berörd. Jag hade ingen aning om att dem stackars delfinerna blev behandlade på detta sätt, det är helt sjukt vi lever på 2000 talet och då bör inte sådant här inträffa. Dem här djuren är ju inte de enda djuren som blir illa behandlade och dödade på grund av oss människor, tyvärr. Det är tur att det äntligen lyckas filma det här med delfinerna, så att de kan visa hela världen vad som pågår. Läste nyss på aftonbladet att de som lyckats filma de här tråkigt nog blir jagade av maffian. Och de är ju inte så konstigt de ligger ju otroligt mycket pengar bakom detta!

Bli medlem här på facebook: http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=175396064822&ref=ts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0