23 november

Fy för som jag mådde när jag vaknade idag huvudvärk och förkyld som attan, kändes som att någon hade kört på mig sen backat tillbaka och kört på mig igen haha. Antingen sover jag för mycket eller för lite vilket resulterar i ständig trötthet, sen detta väder blir man ju inte direkt pigg och glad av. Men man får ju helt enkelt gilla läget så jag, mamma och min bror trotsade vädret och gick ända bort till Miatorp och solade. Sen handlade vi även lite och hyrde film wallander - läckan och den var riktigt bra, passade perfekt idag att titta på film och bara mysa.

Nu blir det snart middag och sen ska jag hem till Johanna och mysa en massa. I morgon blir det powerwalk och simning här ska vi bli fitt för fight.

Ännu en dag närmare, ge mig onsdag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0