Valborg!

Var det ju igår och det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen och börja fixa mig inför kvällens bravader. Grillning och förfest hos Louise stod på schemat, skulle infinna mig där halv sju men hann givetvis inte det. Men efter sju var jag där och vi grillade och åt, sedan var festen i full gång. Vid elva tiden begav vi oss in till stan eller ja jag & Kajsa, dem andra kom senare. Det blev Shakespeare först där det riktigt kul, massa folk man kände och så blev det en hel del Karsten, High shaparall och kåte Gun. Sedan gick vi vidare ner till Crom där vi dansade och betedde oss allmänt illa haha nej då. Sedan åkte jag från stan till hemlig ort också blev det ännu en toppen kväll.

Tack alla inblandade, ännu en hel galen & självklart super rolig kväll att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0