Tisdag

Min nya praktik igår gick alldeles utmärkt förutom att jag och tåg inte passar ihop, missade tåget självklart och kom en halvtimme för sent men det var lungt. Fick inte göra så jätte mycket men dem var trevliga, och dem pratade med mig och vi fikade tillsammans. Efter praktiken var det bara hem och vända och packa väskan för att sedan bege sig hem till Johanna. Vi lagade mat eller ja hon gjorde, räkor med pasta underbart gott sen bröt jag slanka linjen och åt kladdkaka underbart gott. Annars bestod kvällen av massa snack och mys har verkligen saknat dig Johanna, vi måste ses oftare så är det bara.

Idag var det praktik igen mina tider är inte av denna världen halv nio till kvart över fem döda mig. Jag som är van vid skola till halv tolv på dagen yeye ska nog stå ut är ju bara 2 veckor. Gick tidigare idag eftersom jag skulle iväg på en grej, och så passade jag och mamma på att sola måste hålla brännan uppe nu ju.

Snart kommer Kajjan hit ännu mera mys, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0