Praktik & åter praktik!

Igår och idag har det inte hänt allt för mycket intressant. Praktiserar från halv nio till fem på kvällen och är helt död när jag kommer hem. Och idag har det varit grymt segt, kom klockan halv nio i morse och då skulle dem ha möte som jag inte fick vara med på. Så jag satt och glodde i en och en halv timme inte så kul. Hela dagen har bara kännts så sjukt meningslös hade kunnat göra något vettigare, typ plugga till slutprovet men glömde tyvärr mina papper hemma idag.

Men det kommer en ny dag i morgon, tänkte att jag skulle pluggat idag men än har jag inte gjort det. Annars idag mina skor som jag ska ha på studenten har kommit, så har hämtat ut dem och dem var riktigt snygga. Men är osäker på om jag tycker det passar till klänningen, sen är dem grymt höga så jag måste ha ett par skor till aja löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0