Partyfri helg!

Här sitter jag i min ensamhet och är helt slutkörd, åkte till Lisa dagen i Landskrona i morse trots att jag fortfarande är sjuk. Stod där i nästan 6 timmar och fyllde ballonger med gas och knöt i hop dem, snacka om att jag har ont i tummarna nu. Men nu har jag gjort det med, ska inte klaga mer nu förmodlingen ingen som orkar läsa detta då.

Ikväll har jag ätit popcorn & godis och kurrerat mig själv med vila och filmtittande, tittade på en löjlig komedi på tv4 + alla var där. Ganska roande ändå men även ganska töntig haha.

I morgon är det söndag och då har även denna helgen passerat en party fri helg skönt både för kroppen och plånboken. Men framför allt för kroppen, för det sliter så grymt mycket på en när man förfestar, är ute och sedan efterfestar. Fast å andra sidan är man bara ung en gång, så ut och leva livet ska man definitvit göra. Nästa helg ska jag göra det och nästa vecka igen för då är vi i fucking costa brava kan inte fatta så snabbt detta har gått. Och jag vet att det kommer bli en sjukt rolig och oförglömlig resa!



 8 dagar kvar ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

2009-05-13 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0