Party like a rockstar

Var ju och provade min balklänning innan och den är fortfarande bara halfärdig han hade bara ändrat en enda sak men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, jo men ja resultatet blir iallafall as bra. Efter det blev det en sväng till väla klackade om mina skor som jag ska ha på balen 10 cm klack kommer inte bli lätt att gå i men vill man va fin får man lida pin? Tror det heter så, ni fattar..

Köpte även min klänning till studenten blev inget skrikande rosa eller lila utan en hederlig vit men på studenten ska man va vit tycker jag. Klickade även hem ett par orange / korallfärgade skor med kilklack från Halens som jag ska ha på studenten även 10 cm där haha, men det kommer bli så snyggt och det känns så skönt att ha det fixat.

Ikväll blir det party som rubriken säger, ska snart hem till Lina där det ska partajas med Kajjan, Jeanne och hela gänget kommer bli kul sen blir det utgång för hela slanten!

Ses i dimman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0