One more try

Mådde precis lika dåligt när jag vaknade i morse som jag gjorde igår. Men det var bara att hoppa upp ändå och bege sig till praktikten. Dock inte helt smärtfritt eftersom jag och pendling inte hör i hop. Var ute i tid till bussen för en gångsskull tror ni bussen kommer då? Nej, men efter en halvtimme och då var jag på väg hem för att ringa min praktik, så jag missade den. Men det löste sig fast kom en timme senare än jag skulle..

På praktiken idag har det varit ganska så händelselöst, men i mellan åt har jag haft att göra. I morgon är jag ledig riktigt skönt. Ska in till stan med mamma och kolla på väska och diverse saker till balen sen ska jag prova min balklänning än en gång, hoppas den är klar.

Kom nyss att tänka på att jag ska praktiser på lördag, en lördag? hoho har jag slått huet eller? Men sen tänkte jag att det är ganska skönt att ha en anledning till att "slippa" festa på fredag därför att jag har varken råd eller ork höll jag på att säga. Men måste faktiskt bli frisk till Costa, och sen kom jag på att det finns en lördag också på helgen och då kan jag ju festa. Så då löste allting sig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0