Lördag 2 maj!

Igår när jag vaknade mådde jag allt annat än bra men tog mig hem och efter ett tag kom Kajsa, och då mådde jag bättre. Så vi gick ner till stranden och la oss och sola i någon timme, inte lika varmt som Kreta men det fick gå. När vi tröttnande på det gick vi hem här ett tag och mös.

På kvällen åkte jag och min baby och hyrde film och köpte massa godis & cola såklart! Blev filmen transsiberian och den var väl sådär, ganska spännande i slutet men sen fattade vi inte varför dem visade det i början men ja det hade nog ingen betydelse..

Idag ska jag snart åka och prova min balklänning, nu ska den vara färdig fast får nog inte ta hem den idag eftersom det förmodlingen behövs göra några ändringar precis innan balen. Annars idag har jag inga planer tar det som det kommer är fortfarande trött efter valborgsbravader..
                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0