Losing You

Blev inte mycket pluggande igår inte, men istället hade jag en jätte trevlig kväll med Kajjan helt klart bättre.

När jag vaknade i morse lät jag som en kråka och kände mig som en överkörd sådan, förskyld som attan, hostig roslig och ja ni förstår. Så jag stannade hemma från praktiken vilket jag egentligen inte vill, för jag vill inte missa något där. Men nu blev det som det blev och det känns dessutom mycket bättre nu. I morgon måste jag gå dit!

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket eftersom jag inte bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv, utan jag har skrivit ut inbjudningskorten till min student ska bara skicka dem nu, sen har jag tagit mig i kragen och börjat plugga till slutprovet eller ja skrivit en sammanfattning den är nu på 5 sidor men är inte klar än. Men det är ungefär 3 veckor kvar till provet kom jag fram till så det ska nog gå kanon bra.

Ikväll blir det mys med Louise :)
                                                                                                                         



Jag vill tillbaka nu.. Men nu är det bara 11 dagar kvar till Costa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0