Länge sen!

Ja det var det min sju och dag. Innan jag berättar om den galna Costa resan som kommer i ett annat inlägg så tänkte jag berätta om helgen innan Costa.

Fredagen sista dagen på min praktik och den var bra tills jag fick mitt omdöme/betyg herre min gud ig i pålitlighet och punktlighet dem kan dra åt helvete, jag kom för sent 2 gånger och det var på grund av att jag pendlade men någon förståelse för detta visades tyvärr inte.

På kvällen var det Angelinas 19 års fest massa galna folk och grymt kul.

På lördagen var det ju Eurovision songcontest och Sverige sög som vanligt nej låten var bra men inte om man jämför med alla andra. Det var nog allt som hände innan Costa.
                                                                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0