Hemma från Kreta!

Har förvisso varit det ett bra tag nu enda sedan igår klockan fem faktiskt.

Jag har haft det grymt bra och bara glassat, ätit väldigt god mat, druckit goda drinkar, solat och badat i både havet och poolen. Mycket shopping blev det inte eftersom det mest souvernirbutiker öppna. Vi har även varit på en utflykt på egen hand, vi hyrde en bil och körde till Chania där vi shoppade lite, så med mig hem har jag en ny väska, navelstav, solglasögon och en nyckelring. Och efter Chania åkte vi till Kretas maldiverna Elafonisio tror jag det stavades riktigt fint, korallblått vatten och rosa stränder. 

Så vi har haft en jätte bra vecka och jag trivdes verkligen på Kreta men som man brukar säga borta bra men hemma bäst helt rätt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0