Fredag

Riktigt tur att jag har varit ledig idag för idag är min förskylning och hosta ännu värre fy för. Hur kan jag ha blivit så här dålig? Ingen i min närhet är sjuk riktigt konsigt men tror jag har hittat boven i det hela haha. Var tvungen att åka in till stan idag med mamma ändå eftersom min balklänning skulle provas igen. Men innan det gick vi en runda på stan köpte en bh utan band och baksida och tittade på en massa väskor tror jag vet vilken jag ska köpa nu.

Min balklänning är ännu inte klar och han hade inte sytt något sedan sist, men han fixade lite och resultatet kommer bli sjukt bra. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge får jag nog säga än en gång.

Blev kinesmat till middag idag fyra små rätter på Österns riktigt gott, ikväll blir det en riktig hemma kväll med godis och film tittande med mamma. För i morgon ska jag ju praktisera första & sista lördagen jag gör det så är det bara!
                                                                                                                                                                                                   


Jag på valborg galen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0