Fest är bäst

I fredes var jag mer dö och levande och därför gjorde jag inte allt för mycket heller somnade tidigt och vaknade upp pigg som en lärka igår, kanske inte. Men tog mig i kragen och åkte till stan med pappa köpte present till Emil och till mamma också skrapade vi massa lotter.

På kvällen kom mina två bästa vänner hit Kajsa & Louise, vi förfestade lite sen begav vi oss till Emils 20 års fest. Och det var faktiskt kul mest killar men trivs bra i deras sällskap. Vid två tiden kom Louise på den briljanta idén att vi skulle ta taxi till stan och gå ut så vad gör man inte för en vän? Hon ringer taxi och en timme spenderades på Crom, och trots att det bara var en timme hann det hända ganska mycket. Det blev helt enkelt ett bra avslut på en bra kväll trots vissa tråkigheter..

Idag är det alla mammors dag och det har vi firat genom att ligga på stranden, jag, mamma, pappa & Kajsa. När vi kom hem lagades det en tre rätters middag bestående av kycklingsoppa & vitlöksbröd till förrätt, lasange med tzatsiki och sallad till huvudrätt och sist men inte minst kladdkaka med varma hallon och grädde. Riktigt jävla gott!

Hoppas du är nöjd med presenten och middagen och grattis på din dag min älskade mamma, du är guld värd ♥
                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0