Costa fucking Brava 2009

Nu har jag upplevt den bästa resan i mitt liv tillsammans med el räko - Kajjan , el korto - Angelina , el sniglo - Louise och jag el kräko. Varför våra namn blev så här kan vi ta en annan gång!

I allafall det har varit en resa med blod svett & tårar och jag ångrar inte en sekund.

Vi bodde på Bolero park och har haft dem sjukaste grannarna ever och dem sjukaste förfesterna. Vi har levt på soppa, nudlar, cola och spirt och det har varit helt fantastiskt underbart. På dagarna har vi legat vid hotellets pool och stekt och sedan har det varit party hela nätterna långa. Vi har sovit max 25 timmar på en vecka och vi har festat 7 dagar i rad.

Tack alla underbara människor jag träffat under resans gång och mina kära rumskamrater för en helt sjuk resa som inte går att berskrivas i ord, den måste upplevas! Och tro mig den kommer upplevas igen, alla ni som inte var i Costa hoppas verkligen ni ångrar er för ni har missat något.

Surf, Bk, Tropics, 304 & 307, el poolo, el strando, el kröko, riverside, rap das armas - jag saknar allt!



enda dagen vi åt ute.



På Surf ♥

Mer bilder kommer på facebook när Angelina får tummarna ur röven!

Kommentarer
Postat av: El sniglo

sluuuuuta! jag bölar bölar bölar. TA MIG TILLBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKS!

2009-05-25 @ 23:04:15
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/
Postat av: El Piggo

Ja sjuka grannar hade ni...känner nästan som det jag var en av dem:P

2009-09-22 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0