Balen 09

Då var ännu en grej avklarad som har med studenten att göra.

Det hela började med att jag gjorde ve mig här hemma med hjälp av min underbara mamma som gjorde mitt hår grymt fint, tusen tack för att du stod ut med allt! Efter mycket om och men var jag äntligen klar vid tre tiden, klockan halv fyra infann jag och massa andra tjejer oss hos Johanna där vi drack champange. Klockan fyra gick vi ner till sundstorget och minglade, tittade in allas fina klänningar och fottades. Sen gick vi upp till Johanna igen och fortsatte festa och till sist gick vi till sjävla bal området.

Det var jätte fint där inne man kunde faktiskt inte tro att man var inne i ett tält, maten var väl inte mycket att hänga i granen + att jag fick röd kyckling hej salmonella! Mitt bord var väl inte så jätte kul men där spenderades ändå inte så värst mycket tid.  I det stora hela hade jag grymt kul men tiden gick alldeles för fort, helt plötsligt var det dags för en andra förfest hos Angelina. Och sist men inte minst efterfesten på Tempel och Cantina. 

Tack alla för en grymt underbart rolig kväll! Ett minne för livet ♥





Mer bilder finns på facebook!




Kommentarer
Postat av: johannaistheshit

tack själv hjärtat! snart slänger jag också in mina bilder. inte lugna duuue.

2009-05-30 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0