Allt förutom plugg

Japps det är vad jag har sysslat med idag.. Jag har provat mitt löshår igen och lockat det eller mamma har lockat det och det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Men det får väl va så, försöka själv tänker jag inte heller göra. För när jag gjorde det så blev det inte ens några lockar haha.

Sen har jag varit och solat och byggt på brännan måste sola solarium minst en gång i veckan nu tills det blir riktig sommar så att jag håller min färg. Också har jag gjort precis allt annat än att plugga, ni vet när man verkligen måste plugga men inte vill så man hittar på tusen andra saker istället. Har iallafall pluggat lite men att läsa 9 a4 sidor flera gånger sådär 2 dagar innan balen och typ 2 - 3 veckor innan studenten funkar fan inte.

I morgon gråter jag av lycka för då är verkligen allt slut, inga mer prov, arbeten och liknande! Jag har redan slutat skolan i huvudet men tyvärr inte i almenackan. Men nu är det fan i mig inte långt kvar.

2 dagar kvar till balen
17 dagar kvar till studenten
 
                                                                                                                                                                


Costa ta mig tillbaka nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0