3 maj

Kvällen igår började riktigt bra, förfest hos Lina med Jeanette, Kajjan, Emilia & jag. Det var riktigt trevligt och när vi alla blev lite runda under tofflerna begav vi oss ner till stan. Först blev det Bulls där det var ovanligt mycket trevligt folk, så det var kul. Sedan blev det nya favvo stället Crome nej men vart ska man annars befinna sig en lördagskväll när det är 20 överallt. Kvällen kunde ha blivit riktigt bra eftersom den spenderade med Kajjan & Frida, men det blev den inte för att det finns efterblivna människor överallt och just igår stötte jag på en sådan. Men efter mycket om och men löste det nog sig och nu är det nog bra?

Idag har jag knappt gjort något vettigt, har iallafall gjort inbjudningskort till min student och städat mitt rum så nu kan jag än en gång äta från mitt rena golv om jag nu känner för det.

I morgon är det back to allvaret ny praktik och jag känner inte alls för det, jag vill bara va hemma i morgon och ta det lungt. Men nej det blir praktik sen mys hos Johanna, nog bra att jag inte bara ska vara hemma. För idag har jag inrpincip bara tänkt på en viss grej och det är bara jobbigt..



Jag & Jeanne



Kajjan & Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0