10 maj

Dagen idag började med att jag åkte till skolan och träffade älskade smtu3, vi snackade om studenten och allt som där hör till. Också hämtade jag även ut min balbiljett, köpte efterfestbiljett till balen och studenten.

Sedan begav vi oss ner till stan, blev lunch på Mezo med Louise, Frida & Angelica. En räk & kräftsallad för min del och den är så jävla god. Efter det var jag och fixade en sak som gjorde ont men nu är det gjort och det varar i hela 5 år.
När jag var klar med det kom min babe Kajjan gick en runda på stan också köpte vi present till Angie som ju ska ha fest på fredag kommer för övrigt bli grymt kul är redan sugen på att festa. En måndag inte fullt normalt men ändå.

I morgon måste jag till min praktik även om jag inte mår helt hundra som jag fortfarande inte gör men får bita ihop. Men sen å andra sidan vill jag ju bli frisk till Costa. Får lägga mig tidigt idag helt enkelt!
                                                                                                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA,HORA

2009-05-13 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0