You're not alone

Är uppe alleredan och har varit det sen kl nio trots att jag är ledig idag, men det känns ändå skönt har en hel del saker att göra idag. Ska börja packa också ska jag även hjälpa mamma att tvätta eftersom mestadels av kläderna som ska tvättas faktiskt är mina som jag ska ha med mig på resan.

Min älskade vän Louise blev inlagd igår på sjukan inte trodde jag att det var så allvarligt, det var en hjärnskakning men även en mindre blödning i hjärnan. Så hon fick ligga där över natten och observeras stackars Louise alltså ren jävla otur så här precis innan resan. Hoppas hoppas verkligen att hon kan följa med till Prag ändå. Ska åka dit sen idag om hon inte får komma hem idag men det hoppas jag verkligen annars blir det en visist där också idag.

Krya på dig babe, du kommer kunna följa med till Prag ellerhur stålkvinnan?



Kommentarer
Postat av: Louise St. Cullen

Emilia babe! :) JAG ÄLSKAR DIG! tack tack tack <3

2009-03-10 @ 12:19:23
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, så du tar inte med dig ngt? :)

2009-03-10 @ 12:48:49
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0