Vilken natt!

Och då syftar jag inte på en galen utgång. Okej en liten utgång blev det till Bulls och sedan Bakom där jag inte kunde stanna så länge hade sjukt ont i magen och fick smaka på ullrik trots att jag inte var berusad överhuvudtaget. Vad jag istället hade fått var ju något slag av maginfluensa / vinterkräksjukan så min natt har varit allt annat än underbar. Har spytt i princip hela natten men äntligen börjar det ordna upp sig men min mage är inte att leka med. Och jag har fortfarande feber men spyr gör jag inte mer förhoppningsvis! Riktigt jävla jobbigt, jag som har så mycket att göra i skolan nu, jag har inte tid att vara sjuk. Får iallafall stanna hemma i morgon så jag inte smitter ner hela klassen med kräksjuka men sen får jag nog gå till skolan, om det inte blir värrre förståss.

Trots att jag mår som en påkörd bäver måste jag ändå skriva lite till på mitt tal som ska hållas på tisdag och även vår projektrapport. Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0