Vilken helg!

Fredagskvällen började hemma hos Julia där det var förfest med henne och andra kära klasskamrater. Vid elva tiden begav vi oss in till stan, det blev Bakom där var det massor med folk man kände. Träffade min älskade Kajjan vi tog en paus från Bakom och gick till Bulls och shottade lite. Tillbaka till Bakom där vi dansade och hade kul till stängning ungefär.

På lördagen var man mer död en levande men på kvällen var det på det igen. Lindas 20 års fest med god middag och trevligt sällskap stod på schemat. Sedan blev det självklart staden där jag, Kajjan och Louise begav oss till vad tror ni? Bakom så klart eller Framför som Frida säger. Mycket roligare denna kväll på Bakom än på fredagen. Vid två tiden kände jag och Kajsa att det var nock man ska ju gå när man har som roligast och det gjorde vi typ.

Tack alla inblandade för en helt underbart kul helg, på Lördag kör vi igen all in mina vänner all in!





Mer bilder finner ni på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0