Uttråkad

Ja det blir lätt så när jag bara är hemma, alla andra jobbar eller är i skolan och det finns inte så mycket att göra. Värst av allt är nog att detta bara är andra dagen jag är hemma, får hoppas det snart dyker upp en praktik till mig så jag kan göra något nytta. Mitt guidmanus kan jag redan men får väl plugga lite mer på det senare.

Ska gå och hämta ut ett paket nu med sommarkläder eller ja ett par shorts och en klänning sen ska jag in till stan och förhoppnigsvis prova min klänning. Förra veckan hade han inte börjat med den, men denna veckan ska han tydligen ha något som ser ut som en klänning, det är snabbe ville där haha.

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0