Feel good

Idag har det varit en bra dag, och dagen började med skola där vi inte gjorde så jätte mycket men ändå något gick snabbt iallafall. Slutade vid halv tolv och då hängde jag med Lojsan hem gick ut med hennes vovvisar sen satte vi igång och lagade mat eller ja Louise gjorde, jag stod mest och tittade på. Blev iallafall nudlar med wokgrönsaker och kycklingbitar / nugets riktigt gott var det. Sedan fortsatte vi på det onyttiga spåret och gjorde negerbullar och tittade på filmen som jag nämnde innan haha hel sjuk. Så idag har det varit en riktigt Louise och Emilia dag, som det alltid var innan, mer sådana tack! ♥

Denna veckan har gått sjukt snabbt och i morgon är det redan fredag vilket innebär att jag är ledig riktigt skönt. På kvällen blir det mys med min Kajsa och på lördag då jävlar i det party Jeanettes 19 års fest med rosa lila tema det kommer bli för jädra bra. Nu tror jag att jag ska sätta igång och skriva guidemanus till Prag på tiden va, för om 6 dagar då jävlar i det åker vi.


Kommentarer
Postat av: Louise

Mer sådana tack! <3

2009-03-05 @ 18:33:25
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0