Udgang med Kajjan

Gårdagen började först och främst med att jag mamma, Billy och Kajsa åkte till stan där alla shoppade utom jag för jag måste ju spara mina pengar till Prag. Sedan åt vi kina mat på Österns och det var såå gott!

När det sedan blev kväll begav jag & Kajjan oss hem till Jeneatte där det var fest med rosa lila tema och Kajjan var helt klart bäst den peruken slår allt haha. Hos jeanne var det mat och jätte god efterrätt sen började förfesten och det var riktigt roligt. Vid tolv tiden åkte vi in till staden och det blev som vanligt Bulls och sedan Bakom där vi dansade så att svetten typ rann haha rena bastun fiii fan, men kul hade vi och det är ju det som är det viktigaste. När Bakom stängde gick vi till Grillpunkten där det efter mycket om och men bara blev en pommes istället för två. Sedan sista bussen hem efter en riktigt lyckad kväll tack Jeanette och alla andra.

Idag är man trött och sliten som vanligt en söndag eller lördag, nu måste jag plugga skriva guidemanus Linda den lilla rackaren hittade två bra sidor till om mina ställen jag ska guida om så nu måste jag fylla på, hittade ju inte så mycket fakta innan. Klockan fem är det kalas för mina kusiner som har fyllt 10 år kan ju bli trevligt..







Visst var vi snygga igår?

Kommentarer
Postat av: fanny

Skit heta! ;D

2009-03-10 @ 16:01:13
URL: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0