Torsdag.

Min förskylning vill fortfarande inte ge sig men vad gör det när vädret är så himla fint? Ser verkligen ut som vår när man tittar ut genom fönstret. En fika i solen hade inte suttit fel nu, men nej, då ska jag städa och skriva guidmanus till slutprovet på onsdag låter inte jätte lockande. Fast vet ärligt inte om jag orkar näsan rinner för tusan vart femte sekund, just det de gjorde inget eftersom det var fint väder..

Annars idag så är jag tvungen att masa mig in till stan och ta mått till min balklänning igen? Han har tydligen slarvat bort dem? Känns ganska tryggt det är fan nästan bara 2 månader kvar till balen och han har slarvat bort mina mått, det innebär att han förmodligen inte har börjat på min balklänning. Hoppas och ber att han blir kvar i tid!

Nej just det skriva guidmanus var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0