Tisdag kväll.

Louise är nu hemma som dem flesta redan vet och hon ska som tur är följa med på resan, hon mår väl inte tipp topp än men betydligt bättre.

Idag har det varit en lång dag känns det som kanske eftersom jag vaknade ganska tidigt. När jag och mamma hade tvättat färdigt innan idag och pappa var hemkommen åkte vi till Rusta för att handla lite som jag ska ha med mig i morgon. Sen blev det en sväng inom på väla där vi käkade middag på blåtuppen fläskfilé med stekta potatis och kantarellsås riktigt gott var det. Gick även en sväng på väla så nu är jag ett linne rikare!

Ikväll har jag umgåts med Kajjan vi har tittat på den rätta för Rosing asså varför lät hon Johan vara kvar han verkar ju bara vilja sätta på henne sen hejdå med henne, jaja det är väl sånt hon gillar haha. Sen var det despan och det är ju alltid lika bra, nu är jag även färdig packad och ska snart gå och sova.

I morgon klockan 15:30 åker vi till Prag och det ska bli så jävla kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0