Tillbaka till vardagen!

Idag var det skola igen och tillbaka till vardagen, egentligen började vi klockan kvart över tolv idag. Men klockan åtta var jag Louise och Linda i skolan och gjorde klart vår marknadsplan om Linadb Arena som skulle redovisas idag. Resultatet blev väldigt bra tycker jag, men har man en perfektionist i gänget kan det inte bli annat.

Detta var även vår sista "riktiga" skoldag för denna terminen och för alltid om man då inte läser vidare vill säga. Vi går ju ut på praktik nästa vecka i 8 hela veckor så ingen mer skola förutom dem 3 sista veckorna. Och det känns både skönt och hemskt, efter resan i Prag och nästan 3 år tillsammans har vi kommit varandra otroligt nära i klassen, tänk att inte ses varje dag inte ha den tryggheten att gå till skolan och umgås med sin klass, det kommer verkligen kännas konstigt. Man får leva på minnena och förhoppningsvis ses vi ju igen.

Annars idag har jag umgåtts med min kära familj, vi har varit lite överallt och myst runder. I morgon är jag ledig och likaså på fredag ska bli riktigt gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0