Tiden går snabbt när man har roligt!

Ja visst för idag är det fredag igen och snabbt har det gått, om det har varit så roligt att vara hemma en hel vecka utan några måsten, när alla andra går i skolan eller praktiserar kan jag inte påstå. Det enda som har varit bra är att man kan  vara uppe hur länge man vill och sova hur länge man vill, men efter det vill jag gärna att något ska hända.

Igår när jag hade proppat i mig c - vitmin, sinova naturläkemedel mot förskylning och sovit en timme samt ätit tog jag mig i kragen och åkte hem till Louise. Blir lite jobbigt nu när vi inte träffas var dag vi brukar ju alltid göra det, men igår så träffades vi och kollade på Maria Larssons eviga ögonblick och den var bra.

Idag mår jag bättre, har dessutom fått reda på att jag inte behöver gå hemma och vara syslolös nästa vecka. Utan jag ska praktisera på Lindab arena där jag jobbar ja, men inte på samma avdelning utan jag ska vara på marknadsavdelningen och kanske servera det vill jag dock inte. Men det blir typ bara 10 dagar sammanlagt sen åker jag till Kreta och efter det ska jag vara på Landskronas turistbyrå. Så det kommer nog bli bra, bara det blir såhär nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0