The weekend is over!

Ja det är den och snabbt har det gått..

Fredagskvällen spenderades på älskade Linad arena där det var jobb till halv elva och efter jobb åkte jag bara hem och sov.

Igår däremot var det full rull, dagen började på citygross i Hyllinge sedan blev det en titt på famillia och sist men inte minst Maxi på Råå. Sen var det hem och göra sig i ordning inför kvällens bravader, åt god middag här hemma med mina päron och hade förfest med mig själv i mitt rum fullt normalt. Åkte in till stan vid halv nio tiden mötte Kajjan också gick vi till Metsis 20 års fest på Swea, fullt ös sedan vidare till Bakom, mellanlanda på Bulls gjorde vi också för att sedan avsluta kvällen full med dans på Bakom. Tråkigt nog togs ju en timme bort i går men lika gla var vi för det. Orkar inte berätta mer in i detalj, det var en toppen kväll det är allt som behöver sägas, tack!





Mer bilder kommer så småningom på facebooken, pusss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0