Skit förkylning

Nu har denna jävla förkylning hållt i sig i över en vecka, min näsa rinner så mycket så jag knappt för luft. Dessutom har jag använt nässpray i 10 dagar nu och om jag inte ska bli helt förstörd i näsan och beroende av nässpray måste jag sluta nu. Men då kommer jag istället få problem att andas vilket jag redan har. Googlade på hemmakurer mot förskylning innan men hittade inget nytt som jag inte redan visste typ. Något Esberitox kan man tydligen köpa på apoteket mot förskylning någon som har hört talas om det? Ska snart pallra mig ner till apoteket och affären och köpa diverse saker som är bra mot förskylning. För så här dålig som jag känner mig idag har jag fan inte gjort på hela tiden jag varit förkyld, det ska bli bättre inte sämre.

Jag måste ju vara frisk till på Lördag så är det bara!

Ursäkta klagandet med jag var tvungen, det finns dem som har det mycket värre absolut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0