Right round

Hemma från föräldrarmötet som inte ens varade i en timme men allt blev sagt och nu är jag ännu mer förväntansfull och längtar ännu mer till allt som kommer ske inom en kort framtid. Men på ett sätt är jag rädd att allt detta ska gå för snabbt för det är så mycket kul och underbart man ska återuppleva nu och när allt detta roliga är slut vad gör man då? Så jag ska verkligen ta vara på varje sekund för det kommer bli så himla kul, ett minne för livet helt klart!

Snart är det dags för mitt favorit program semestersvenskar tråkigt nog är det näst sista avsnittet nu, dem är för roliga dem som är med kommer inte ihåg vad hon heter men hon som är lite mullig hon är lite lutsig men inte på ett negativt sätt. Jag vill nog också bli reseledare ett tag i allafall, för när man ser detta programmet verkar det som dem har så himla roligt.
                                                                                                
 Kände för att slänga in ett hjärta till alla mina nära och
kära, tack för att ni finns älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0