Praktik dag 1

Tråkigt nog började dagen inte riktigt som jag tänkt mig, jag missade självklart tåget i morse. Cyklade hemifrån i tid & var på stationen i tid men så kom jag på biljetten och då kom tåget, jag kutade tryckte biljett och sprang till dörrarna på tåget men precis när jag var framme så stängdes dem och tåget körde kul. Jaja löste sig och väl framme på Lindab fick jag en guidad tur av Johan på arenen, jag har inte ens varit på hälften av arenen men den är ju också sjukt stor. Sen fick jag sitta på kontoret och glassa? Nej jag skulle spåna idéer om allt möljligt och det gick nog bra. Sen har jag tradigt nog inte gjort mycket mer, men i morgon blir det nog mer intressant!

Nu ska jag duscha sen kommer Kajsa och myser med mig, senare är det final i rätte för rosing och därefter despan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0