Prag idag!

Blev väckt halv elva av att min mobil ringde, det var min lärare Karrolina som ringde och sa att jag tyvärr inte kunde praktisera på Sundsgården eftersom dem helt plötsligt inte tog emot praktikanter längre. Så tröttsamt och framförallt för Karrolina som hon har kämpat också skiter allt sig, ska förmodligen va på Linadb Arena men inget jag egentligen vill. Eftersom jag ju jobbar där fortfarande och servera är inte något jag vill göra i 7 hela veckor. Men det löser sig förmodligen!

Och vid halv elva var det ganska lagom att gå upp, har nyss ätit en god frukost knäckebröd med avve på mums. Nu sitter jag här och funderar på om jag glömt och packa ner något men det tror jag inte. Så länge man har pass och pengar är det inte hela världen, man kan ju alltid köpa det man kanske har glömt. Börjar bli lite nervig nu fattar inte varför men det är väl så innan en resa. Nu är det bara 3 timmar till bussen går från Knutpunkten, kan vara det jag är nervös över att åka buss i 20 timmar äh det ända jobbiga är på natten när man ska sova. Jag kan inte sova på en buss så vi får se hur det går i natt!

Blir nog inte mer inlägg innan jag åker så ha det så bra här hemma, vi hörs igen den 17 puss & kram / Emilia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de så kul, älskling :)

2009-03-11 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0