Ny vecka

Vilket innebär nya tag, på mina nya tag fronten ska jag röra mig mer och vara nyttig, alltså inget godis, kakor, chips and you name it.

Igår slingade jag mitt hår hos Jennie och det blev fin fint som vanligt, är nu mera ljushårig eller ja inte riktigt snarare mer ljus än mörk typ. En slingning till sen innan balen så är håret precis så som jag vill ha det.

                                                                                                                                                                  



  Så här ser det ut nu, kanske en aning ljusare.



Idag har jag varit i skolan skulle vara med på ett infomöte för 1:orna dags för dem att välja hotell eller turism, så jag svarade på lite frågor och så. Sen satt jag och pratade med Karrolina om min praktik som jag börjar i morgon och det ska nog bli bra, mycket eget ansvar och jobb framför data, ta reda på massa olika saker osv. Har även varit i stan ett tag, skulle säga hejdå till en nervös Fredrica som åker till Thailand i dag i 7 veckor och praktiserar och lever livet. Livet är bra orättvist ibland va, men det är hon värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0