Looking for today

Idag vaknade jag tidigare än jag hade tänkt mig, vid tio men det var väl rätt så lagom ändå. Gick upp och åt två avveknäcke mackor med cremefraishe och aromat så jävla gott tack för tipset Johanna! Sen gick jag och mor min och handlade lite på älskade maxi, bland annat hårfärg till henne så har färgat hennes hår nu, ska strax slinga det också.

Och precis var jag & min bror och solade länge sedan jag solade nu och trots det tog det riktigt bra, fick mycket färg fast att det inte var stå solairet det är stängt så länge eftersom dem ska bygga ett till vilket är riktigt bra. Annars har det inte hänt allt för mycket idag, lyssnat på massa bra musik så nu är jag sugen på att festa attans då, men får hålla mig till i morgon för idag blir det ju bara en mysig mys kväll med Kajjan. Nej nu ska jag digga vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0