Lill lördag.

Slutprovsguidningen gick bra men självklart fanns det saker jag hade kunnat göra ännu bättre, dem sa att det var bra iallafall. Bara några små saker jag hade kunnat göra bättre, goda råd till framtiden typ om jag nu ska bli guide vill säga.

Efter guidningen träffade jag min mammi också gick vi i stan, åt även en god lunch på Mezo blev räk och kräftsallad för min del, den är så jävla god kan bero på att jag älskar skaldjur. Riktigt fint väder att gå i stan i synd bara att det är så fruktansvärt kallt ute. Fick iallafall med mig lite saker med ett par vita byxor, två somriga linnen, en grå kort kavajliknande munktröja och läppgläns och lite sånt. Så nu är jag glad längesedan jag shoppade mycket på en och samma gång, så det var jag värd! Synd bara att jag nu inte har pengar som täcker alla min utgifter för denna månaden haha aja det löser sig.

Nu ska jag åka och handla hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur det känns det där med pengarna.. :(

2009-03-25 @ 20:59:26
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0