En liden lista!

vilken låt tycker du verkligen inte om? vet inte, men någon töntig
dansbandslåt antar jag
vad har du på dig just nu? myskläder
vad hänger på väggarna i det rum du sitter i just nu? två hyllor
vem kramade du senast? mamma
vad åt du till middag? ska äta alldeles strax
vad köpte du senast? gottis igår
vad lyssnar du på just nu? moving on med Sarah Dawn Finer
vilket väder gillar du mest? sol och helst 20 grader minst
vad finns på ditt nattduksbord? fjärrkontrol, lampa, glas med vatten,
idomin min bästa vän + 3 andra krämer haha.
favorit-resmål? än så länge inget, har en massa ställen kvar att utforska
innan jag kan säga det.
nämn några saker du inte kan leva utan: familjen & vännerna, datorn & min mobil
vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? en iskall cola, men icke
om du skulle bli en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?
någon rik jävel
vad är ditt favorit-te? jordgubbste :)
vad skulle du vilja bli av med just nu: några kilon
om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa? thailand
vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? en smart människa som snabbt skulle få mig ut därifrån hatar hissar
vad ska du göra nu? läsa bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0