Den rätta för Rosing.

Sitter och kollar på det nu och får mig ett och annat skratt, Ludvig från skåne är så sjuk han försökte impa på Linda och sa att han hade gått på knullagymnasiet i böganäs asså va? Han menade ju att han hade gått på kullagymnasiet i Höganäs men vad fan var det att berätta för henne? Och Jofre skrattar man bara åt han pratar så roligt och kan definitvt inte åka skidor. Sen att alla är avundsjuka på Hugo är bara för kul haha. Trodde inte jag skulle gilla detta programmet men det är ju fan kul fast det beror ju inte på Linda utan killarna som är med..

Ibland hör personer av sig som man minst anar och idag hände det mig, inget negativt men lite sådär halvt chockerade för vad vill du mig egentligen? Återstår och se.. Och personer som man vill ska höra av sig gör inte det varför?

Skulle pluggat lite inför redovisningen i morgon fast det har jag inte gjort, men det behövs knappt i och med det viset vi ska reodivsa på så det ska nog gå bra är ju inte alls mycket heller. Nej nu ska jag se vem som åker ut från Rosing idag sen är det DH, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0