Dagen

Har spenderats med min kära vän Johanna och vi har tittat på reprisen av Gossip Girl som var bra som vanligt. Sen har vi vatt ute och gått, ätit en god middag och bara snackat och umgåtts. Mer sånna här dagar tack, har saknat dig ju. Vi har även spikat att vi ska gå och se The sounds den 3/4 ska bli riktigt kul. Förfest, konsert och sen utgång kan ju inte bli bättre.

Nu ska jag gå och göra te blev sugen på det när jag läste Louises blogg sen ska jag titta på CSI!

Veckans planer
Tisdag: plugga guidemanus, prova min balklänning hos Alexs design
Onsdag: slutprov: guidningen, stan med mamma
Torsdag: kvalitetstid med Louise
Fredag: jobb på kvällen
Lördag: Metsis 20 års fest på Swea
Söndag: Slinga håret ljust hos Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0