Be somebody

Var och provade min balklänning innan idag och vad jag blev positivt överraskad. Färgen var riktigt fin, den var precis så bred som jag ville ha den inte för mycket inte för lite. Och ryggen kommer bli skit bra ja alltihopa! Känns skönt att veta att den kommer bli bra, dessutom är han jag syr den hos väldigt bra eftersom om jag vill ha det på ett speciellet vis, så gör han det så. Han lyssnar verkligen på vad man säger och gör allt för att uppfylla ens önskemål och det är viktigt.

Gick även min guiderunda innan idag när jag var i stan så nu vet jag exakt vart jag ska gå och stå. Manuset sitter, okej inte riktigt helt, om den ena grejen gör det men inte den andra. Men ska läsa ännu mera nu innan jag går och lägger mig så jag hoppas det kommer bli bra, jag vill verkligen sätta detta perfekt! Det enda som gäller nu är:

Jag vill, jag kan och jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0