Bara för en dag

Idag började skolan inte förrens klockan elva och det var skönt att få sova länge och dessutom var det riktigt fint väder i morse soligt och fint. Så det fick bli skinnjackan, rosa vårsjal och solbrillor tyvärr varade inte det fina vädret så länge nu är det grått och trist och dessutom blåser det jätte mycket. Men man får ta vara på denna lilla sol det är.. I skolan skulle vi bara redovisa vårt projekt arbete och lyssna på dem andra som redovisade sina projekt. Och vår redovisning gick väl bra känns iallafall otroligt skönt att äntligen ha det ur världen!

När jag kom hem från skolan idag hade min kära familj lagat mat poatismos med fisk och nu har vi precis fikat lite och spelat en runda Yatzi vem tror ni vann? Jag såklart ;) Vinner allt på Yatzi haha. Nu sitter jag med tandblekning i flabben och det är så jobbigt så jobbigt blir så slemmig vågar inte svälja och inte spotta ut hahha, jälva skit är det tror inte ens det funkar. Återstår att se får ju ta det mer än en dag isf.

Om en timme är det föräldrar möte ska prata om allt som händer inom snaraste alltså Prag, praktik och student!

Idag är det 100 dagar kvar till Studenten
85 dagar kvar till Balen
74 dagar kvar till Costa Brava
och en 1 vecka kvar till Prag

Det kommer bli galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0