Anymore.

Idag har jag varit i skolan och jag höll mitt hyllningstal som nog gick bra, dock var jag nervös som vanligt fattar inte det.. När vi hade slutat klockan elva satt jag Louise och Fredrica kvar i skolan och jobbade med vårt projekt ändå till klockan två. Så nu är vi klara med rapporten (nästan) ska bara lägga till några småsaker och vi har även gjort vår redovisning till i morgon så det ska nog bli bra. Kommer kännas så skönt när man har gjort det och det är ur världen. Annars idag har jag inte gjort så mycket skrivit klart vårt guidemanus till vårt projekt som vi inte ens ska gemnomföra vi skulle ju som sagt anordna en endagstur i Skåne för pensionärer där vi skulle guida och besöka några ställen. Men det blir inte så eftersom vi inte har några resenärer. Projektet har vi givetvis gjort all planering och så men genomföra det kommer vi inte, ganska tråkigt när man jobbat med det så länge.

Nu är det bara 101 dagar kvar till studenten och idag hämtade jag ut min studentmössa så här snygg är den:



En guldkant som inte syns och bokstäverna i guld där bak är bara för snygga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0