090319

Nu har jag iallafall skrivit guidemanus till min ena sak till slutprovet så har bara den ena kvar nu känns skönt. Städa mitt rum har jag inte hunnit med får ta det i morgon.. Istället har jag varit i stan med mamma & pappa skulle in på alex design igen ju med balklänningen, och han tog inte mått igen utan han hade förväxlat mitt tyg med någon annan som också skulle ha lila så han ville bara veta vilket tyg det var jag skulle ha. Nästa vecka ska jag dit igen och prova så förmodligen börjar han sy nu. Sen gick vi en sväng på stan köpte saker till vår fest vi ska ha på lagerhaus också beställde vi mat på bomb.

Träffade Kajsa the bussy woman innan en stund också var ute och gick och pratade lite har verkligen saknat henne tur vi ska ses på lördag och förmodligen ute i morgon. Ja för i morgon är det ju utgång för hela slanten, förfest hos Julia i klassen sen Bakom kommer bli kanon kul som Benjamin hade sagt! Får nog kolla på min favorit Kersten nu vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0