090309

Guidmanuset blev klart igår och kalaset var trevligt!

Idag var det mindre trevligt när klockan ringde vid 8 tiden, men vad gör man? fick gå upp ändå och åka till skolan. Skolan gikc hyffsat snabbt och på eftermiddagen hade vi en förläsare som pratade om mål och liknande och han var jätte bra. Men jag tycker max man ska föreläsa i en timme, sen får det vara paus eller nock helt enkelt. För även om en person är  jätte bra så blir det för mycket om det tar för lång tid. Efter skolan åkte jag och Lojsan till stan gick till älskade donken och åt cheeseburgare, sedan växlade vi pengar till Prag. För idag är det ju bara 2 dagar kvar tills vi åker.

Blev en liten visit på akuten också eller inte en liten utan en lång, Louise har ju lyckats trilla och slå huvudet ganska hårt också tydligen och hon har mycket ont. Så vi skulle se om allt var bra, läkaren sa att det var en lätt hjärnskakning och när jag lämnade henne efter 3 timmar väntade hon fortfarande på röntgen. Förhoppningsvis är det inget annat men lika bra att kolla det, hoppas på det bästa iallafall.

Nu ska jag snart slänga mig i soffan och glo tv sen blir det sängen är sjukt trött idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0