What a day

Det mesta löste sig igår förutom att jag inte hann städa mitt rum och hade panik över vad jag skulle ha på mig men det löste sig. Kom hem till Louise klockan fem som bestämt där vi käkade traditionell midsommar mat, nypoatis är så grymt mycket godare än vanliga potatisar. Sen blev det jordgubbar så klart och cider efter cider, vid halv tio tiden åkte vi in till stan Louise skulle jobba tråkigt nog. Och jag begav mig till Påarp hem till Jennie där bland annat Kajsa och Jeanette var, stannade inte där så länge eftersom alla skulle ut vi med men något hände på vägen.. Jag ville inte till stan så jag lånade Fröss cykel och cyklade Kajsa och mig hem till Skog där festligheterna fortsatte ända till morgonvisten.

Tack allesammans för en riktigt rolig midsommar!

Idag är det jobb som gäller, Cantia 28 + ses där? haha ;)



Den mest "normala" bilden från igår

Kommentarer
Postat av: lullis

vad gör din arm där och vad fan har kajsa på huet? HAHA :D

2009-06-21 @ 16:40:52
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0