Torsk på Tallin

Okej jätte rolig film? Inte direkt vissa stunder skrattade man väl men själva handlingen är bara tragisk. Jag trodde detta skulle vara en av de roligaste svenska filmerna genom tiderna som det står på fordralet men det var det visst inte. Men nu har man sett den iallafall. Såg även på dubbel avsnittet av desperata hemmafruar igår och gud så spännande, stör mig grymt mycket på slutet vem tusan är det Micke gifter sig med? Någon som vet? Berätta i sådanna fall för mig.

På tal om helt annan sak så har jag de senaste två dygnen sovit 24 timmar inte fullt normalt men antar att jag fortfarande behöver återhämta mig från studentveckan och studenten, klen jävel med andra ord.




Säger som jag & Louise brukar ok bye bye then ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0