Sommar sommar & sol?

Nu har livet börjat på riktigt, ja det har det ju i princip gjort nu är skolan slut och allvaret har börjat. Man ska ta hand om sig själv okej det har man väl gjort hela tiden men nu ska man iallafall börja jobba. Och i måndes jobbade faktiskt jag och Louise på Cantina i Gardroben och det gick fin fint, ska jobba på lördag igen.

På tal om vädret så kunde det ju varit värmare idag är det sol men 10 - 15 grader är inget att hurra för direkt.

Igår åkte jag och Lojsen till hennes mormor och morfars koloni, på kvällen kom även Johan & Emil dit och det blev grillning av hamburgare och jordgubbar med grädde till efterrätt sen kortspel och massa gotte. Mycket trevlig kväll som måste göras om inom snar framtid. Jag och Louise sov även över och det var ganska så kallt oisolerad stuga utan värme och el men sov faktiskt gott ändå bortsett från att mitt huvud var som en isbit haha.

Ikväll blir det mys med baby Louise :)



I måndes på Cantina hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0