Smtu3 shalala

Sista skoldagen idag och det är som sagt blandade känslor över det..

Dagen började med en svenska lektion där vissa höll tal, sen en svenska lektion till med betygsnack och därefter samhälle med återigen betygsnack. Är väl nöjd med mina betyg i dem ämnena, självklart kunde dem varit bättre, men det har jag bara mig själv att skylla.

Efter sista skoldagen på Rönnowska åkte vi i klassen hem till vår lärare Karolina där det bjöds på pastasallad med kyckling och jordgubbstårta till efterrätt underbart gott! Sen mös vi och vi fick vars ett jätte fint armband med en berlock på där det stod made for an angel. När vi ändå var i Ängelholm passade jag och Louise på att hälsa på hennes mormor och morfar en snabbis.

Min kväll har jag spenderat med Louise, Emil och Johan en redig hemmakväll med godis, chips & dippa läsk och självklart film - are you scared? B film deleuxe men det är sånt som händer!

10 dagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0